Veel gestelde vragen

Prijzen

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW.

Account

Kan ik een account aanmaken?
Wanneer je een aankoop doet kun je er bij het afrekenen voor kiezen om een account aan te maken. Dit is echter niet verplicht. Je kunt ook afrekenen als gast.

Hoe maak ik een account aan?
Je vult onder ‘Klantgegevens’ al je gegevens in. Onder ‘Account aanmaken’ kies je vervolgens een wachtwoord. Daarna volg je de rest van de stappen en reken je je bestelling af. Je account wordt dan automatisch aangemaakt. De volgende keer kun je inloggen met je eigen account.

Hoe wijzig ik mijn account?
Klik rechtsboven in de webshop op ‘Inloggen’ en log in met je account. Vervolgens klik je op ‘Mijn account’. Hier kun je je persoons- en inloggegevens wijzigen.

Bestellen

Ik bestel voor het eerst iets op Kitchen Table Happiness, heb ik een inlog nodig voor de webshop?
Je hebt geen inlog nodig en je hoeft je ook niet te registreren op onze webshop. Wanneer je een product wil kopen hoef je enkel je gegevens in te vullen zodat wij weten wie je bent en waar je bestelling geleverd kan worden. Indien gewenst kun je er wel voor kiezen om een inlog aan te maken.

Hoe kan ik een product bestellen?
Je kunt een product bestellen door op het gewenste product te klikken. Je komt dan op de productpagina terecht. Hier kun je het gewenste aantal kiezen. Wanneer je het gewenste aantal hebt gekozen klik je op ‘In winkelwagen’. Het product staat nu in je winkelwagen. Daar kies je de gewenste verzendmethode en betaalmethode en klik je vervolgens op ‘Klantgegevens’. Hier vul je alle gegevens in en klik je op ‘Bestelling controleren’. Je krijgt nu een overzicht van je bestelling. Als alles klopt klik je op ‘Afrekenen’. Je wordt nu doorgestuurd naar de door jou geselecteerde veilige betaalomgeving. Wanneer je de betaling hebt voltooid ontvang je een bevestiging per mail. Je bestelling is nu geslaagd.

Hoe kan ik zien of mijn bestelling is voltooid?
Wanneer je bestelling is voltooid ontvang je van ons een bevestiging per mail op het door jou opgegeven emailadres.

Kan ik de status van mijn bestelling zien?
Wanneer je bestelling verzonden is ontvang je van ons een track and trace code. Via deze code kun je precies de status van je bestelling zien.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen is er waarschijnlijk iets mis gegaan. Stuur ons dan even een mail naar shop@kitchentablehappiness.nl Wij zullen je dan zo snel mogelijk helpen.

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je kunt bij ons betalen via iDEAL internetbankieren. Indien je kiest voor iDEAL betalen kun je gemakkelijk en vertrouwd, via je eigen bank het geld overmaken. Ook kun je betalen door het geld over te maken op IBAN: NL58 RABO 0300 094604 ten name van Kitchen Table Happiness onder vermelding van je bestelnummer. Tot slot kun je bij ons betalen via PayPal.

Zijn er extra kosten voor de verschillende betaalmethoden?
Nee, hier betaal je geen extra kosten voor.

Kan ik veilig betalen?
Wij maken gebruik van iDEAL internetbankieren. Hiermee kun je met je eigen bank, gemakkelijk, snel en vertrouwd betalen, zonder dat je je hoeft te registreren. [Uitleg Paypal]

Hoe weet ik dat mijn betaling geslaagd is?
Nadat je betaald hebt via iDEAL of Paypal verschijnt er een melding in beeld dat je betaling geslaagd is. Daarna krijg je van ons een bevestiging toegestuurd per mail. Als je betaalt bij overboeking krijg je van ons een bevestiging zodra we de betaling op onze rekening hebben ontvangen.

Verzending

Wat zijn de kosten voor verzending?
Je kunt kiezen voor verzending met DHL of PostNl.
Brievenbuspost €3,84 (bij bestelling van 1 keukenschort)
Pakket afhalen op een DHL Parcel shop €4,00
Pakket thuisbezorgd door DHL €5,50
Pakket via PostNl €6,95
Voor bestellingen boven €100,= gratis verzenden!

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Je ontvangt je pakketje binnen 2 tot 5 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja dat kan. Onderaan de klantgegevens staat ‘Ja, mijn adres is gelijk aan het verzendadres’ aangevinkt. Dit vinkje zet je uit. Dan verschijnt er een extra veld waarin je het verzendadres kunt invullen.

Bezorging

Hoe wordt mijn aankoop bezorgd?
Afhankelijk van de grootte van je aankoop ontvang je een brievenbuspakketje of een pakketje. Je kunt kiezen voor een pakketje dat aan de deur wordt afgeleverd of afhalen. Bij een van de 1.000 DHL Parcelshops kun je online bestelde pakketten ophalen en retourneren.

Ontvang ik een track & trace code?
Ja, nadat je pakketje is verzonden ontvang je een track and trace code om je bestelling te volgen. Als je gekozen hebt om je pakketje af te halen bij een van de 1.000 DHL Parcel shops ontvang je een email zodra je pakketje is aangekomen.

Retourneren

Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?
Als je niet tevreden bent met je aankoop kun je het pakketje binnen 14 dagen op eigen kosten terugsturen naar onderstaand adres. Dit kan helaas niet bij speciaal voor jou gemaakte producten en bij onze levensmiddelen (in verband met hygiëne).

Zodra wij het pakketje weer retour hebben ontvangen maken we het bedrag terug naar je over. Wij streven ernaar het geld binnen 5 werkdagen terug naar je over te maken.

Kitchen Table Happiness
Stenevate 17
4451 KB Heikenszand

Voor een snelle afhandeling ontvangen we graag een mailtje dat je je bestelling retourneert shop@kitchentablehappiness.nl . Vul hiervoor het modelformulier voor herroeping in. Wij streven naar de hoogste kwaliteit en horen daarom ook graag waarom je bestelling niet aan jouw verwachtingen voldoet.

Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?
Zodra we je pakketje ontvangen hebben storten we het geld terug op je rekening. Wij streven ernaar om het geld binnen 5 werkdagen terug naar je over te maken.

Klachten

Ik heb een klacht. Wat moet ik nu doen?
[invullen]

Andere vragen

Heb je een andere vraag? Dan kun je altijd contact met ons opnemen via info@kitchentablehappiness.nl Wij antwoorden je dan zo snel mogelijk.