Bestellen

  • mei172016
    faqs

    Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

    Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen is er waarschijnlijk iets mis gegaan. Stuur ons dan even een mail naar shop@kitchentablehappiness.nl Wij zullen je dan zo snel mogelijk helpen.

  • mei172016
    faqs

    Kan ik de status van mijn bestelling zien?

    Wanneer je bestelling verzonden is ontvang je van ons een track and trace code. Via deze code kun je precies de status van je bestelling zien.

  • mei172016
    faqs

    Hoe kan ik zien of mijn bestelling is voltooid?

    Wanneer je bestelling is voltooid ontvang je van ons een bevestiging per mail op het door jou opgegeven emailadres.

  • mei172016
    faqs

    Hoe kan ik een product bestellen?

    Je kunt een product bestellen door op het gewenste product te klikken. Je komt dan op de productpagina terecht. Hier kun je het gewenste aantal kiezen. Wanneer je het gewenste aantal hebt gekozen klik je op ‘In winkelwagen’. Het product staat nu in je winkelwagen. Daar kies je de gewenste verzendmethode en betaalmethode en klik je vervolgens op ‘Klantgegevens’. Hier vul je alle gegevens in en klik je op ‘Bestelling controleren’. Je krijgt nu een overzicht van je bestelling. Als alles klopt klik je op ‘Afrekenen’. Je wordt nu doorgestuurd naar de door jou geselecteerde veilige betaalomgeving. Wanneer je de betaling hebt voltooid ontvang je een bevestiging per mail. Je bestelling is nu geslaagd.

  • mei172016
    faqs

    Ik bestel voor het eerst iets op Kitchen Table Happiness, heb ik een inlog nodig voor de webshop?

    Je hebt geen inlog nodig en je hoeft je ook niet te registreren op onze webshop. Wanneer je een product wil kopen hoef je enkel je gegevens in te vullen zodat wij weten wie je bent en waar je bestelling geleverd kan worden. Indien gewenst kun je er wel voor kiezen om een inlog aan te maken.